دندانپزشکی دکتر شاهی

تاثیر طراحی دکوراسیون مطب پزشکی بر جذب بیمار

مقدمه

در دنیای پزشکی، جذب بیماران تنها به کیفیت خدمات پزشکی بستگی نداشته و عوامل بسیاری را از جمله اولین ارتباط بیمار با مطب پزشکی در برمیگیرد. اگرچه کیفیت خدمات پزشکی امری اساسی است، اما تدبیر در طراحی دکوراسیون مطب به نوعی پلی است که بیماران را از درب مطب به دنیای درمان ویژه‌ هدایت می‌کند. در همین راستا در این مقاله قصد داریم شما را با تاثیر طراحی دکوراسیون مطب پزشکی بر جذب بیمار بیشتر آشنا کنیم و یکی از برترین گروه های تخصصی در زمینه اجرای انواع دکوراسیون داخلی مطب های پزشکی را معرفی نماییم.

نورپردازی در طراحی مطب چشم پزشکی

شاید برای شما نیز جالب باشد که بگوییم یک نورپردازی مناسب در مطب چشم پزشکی تاثیر زیادی بر جذب بیماران خواهد داشت. در واقع نور ها علاوه بر اینکه یک عامل زیبایی افزا در محیط های پزشکی به حساب می آیند می توانند حس آرامش و اعتماد را در بیماران نهادینه کنند. به عنوان مثال توصیه می شود نور های فضاهای مختلف مطب مانند اتاق معاینه و اتاق های انتظار با یکدیگر متفاوت باشند. استفاده از نورهای ملایم در اتاق انتظار و استفاده از نور های قوی در اتاق معاینه می تواند در بیماران حس اعتماد و آرامش بیشتری را به وجود آورد. علاوه بر این رنگ نور ها نیز حائز اهمیت بوده و می بایست در انتخاب آن ها دقت شود. اگر شما نیز از افرادی هستید که به دنبال طراحی و دکوراسیون مطب خود می باشید و در نظر دارید با ایجاد یک فضای خاص و دلنشین برای بیماران خود به آن ها احساس آرامش و اعتماد هدیه دهید ما به شما پیشنهاد می دهیم از خدمات بینظیر شرکت ایهام دیزاین استفاده نمایید تا بتوانید به بهترین ها دست پیدا کنید. مجموعه ایهام دیزاین از برترین گروه های تخصصی طراحی مطب چشم پزشکی می باشد که رضایت بالای مشتریان آن نشان از تجربه، پشتکار،تخصص و دانش به روز متخصصان آن می باشد.

 

اتاق انتظار در طراحی مطب چشم پزشکی

اتاق انتظار مطب های چشم پزشکی ابتدایی ترین مکانی است که بیماران با آن مواجه شده و وقت زیادی را تا فرا رسیدن نوبت خود در آن می گذرانند. به همین منظور توجه به طراحی و دکوراسیون داخلی آن بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند تاثیر بسزایی بر تجربه بیماران از محیط مطب و جذب آنان داشته باشد. بر این اساس و با توجه به اهمیت زیاد طراحی اتاق های انتظار بهتر است که انجام این کار را به متخصصان در این زمینه بسپاریم تا بتوانیم با ایجاد یک محیط زیبا و چشم نواز تجربه خوبی را برای بیماران خود رقم بزنیم. شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی ایهام دیزاین که به صورت تخصصی بر روی طراحی مطب پزشکی فعالیت می نماید می تواند اتاق انتظار را برای بیماران شما به محیطی آرام و دلنشین بدل نماید. متخصصین فعال در این مجموعه با تجربه چندین ساله خود و با استفاده از جدیدترین متدهای دکوراسیون داخلی می توانند فضایی بینظیر برای مطب شما خلق نمایند.

چگونه طراحی دکوراسیون بر روحیه بیمار اثر میگذارد؟

 ممکن است این سوال برای شما نیز به وجود آمده باشد که طراحی دکوراسیون مطب های پزشکی چگونه می تواند بر روحیه بیماران اثر گذار باشد و چرا شما باید به طراحی و دکوراسیون داخلی مطب پزشکی خود اهمیت بدهید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یک دکوراسیون زیبا و چشم نواز می تواند به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر بیماران شما اثر گذار باشد. در واقع اجرای یک دکوراسیون حرفه ای ابعاد مختلفی را در برمیگرد که شامل انتخاب درست رنگ ها ، نورپردازی ها ، نوع و جنس متریال و … می باشد و هنگامی که تمامی این ابعاد به درستی و بر اساس تخصص و تجربه در مطب شما اجرایی شوند می توانند برای بیماران حس امنیت و آرامش را به وجود آورند علاوه بر این تسهیل درمان ، انتقال احساسات مثبت و همچنین تجربه بصری دلپذیر از دیگر مزایایی است که یک مطب با دکوراسیون حرفه ای برای بیماران خود به همراه دارد. بر همین اساس و بر طبق موارد گفته شده مشخص است که دکوراسیون و طراحی داخلی مطب های پزشکی کاری بسیار دشوار بوده که از توان افراد معمولی خارج است و لازم است که انجام آن را به افراد متخصص و با تجربه در این زمینه بسپارید. در این راستا گروه تخصصی ایهام دیزاین در خدمت شماست تا با بهره گیری از نیروهای با تجربه و متخصص خود طراحی مطب شما را به بهترین نحو انجام دهد و یک تجربه بینظیر را برای شما و بیمارانتان به وجود آورد.

کلینیک دندانپزشکی دکتر صمدی

تاثیر رنگ ها در طراحی مطب های پزشکی

آیا تابحال شما درباره روانشناسی رنگ ها چیزی شنیده اید؟ بله درست است رنگ ها دنیای بسیار پیچیده ای دارند  و هر کدام از آن ها بر روی ذهن و روان ما می توانند تاثیر ویژه ای بگذارند به همین دلیل یکی از بخش های علوم روانشناسی به رنگ ها اختصاص داده شده است. در نتیجه ما می بایست در هنگام استفاده از آن ها بسیار با احتیاط عمل نماییم. با توجه به آن که مطب های پزشکی با رفت و آمد هر روزه بیماران سر و کار دارند در نتیجه استفاده از رنگ ها در این محیط ها می بایست با دقت دوچندانی اعمال گردد. در همین راستا نیروهای فعال در مجموعه ایهام دیزاین با تخصص و تجربه چندین ساله خود به شما کمک می کنند از بهترین رنگ ها در دکوراسیون مطب خود استفاده کرده و آرامش را برای بیماران خود فراهم نمایید.

طراحی مطب پزشکی را جدی بگیرید

اگر بخواهیم از میزان اهمیت طراحی مطب پزشکی برای شما صحبت کنیم شاید اینگونه بتوان گفت که ممکن است شما از بهترین و مطرح ترین پزشکان شهر خود باشید و هر روزه مراجعه کنندگان بسیاری را در مطب خود داشته باشید، اما مطب شما هیچگونه طراحی و دکوراسیون خاصی نداشته باشد. یک مطب بی روح و بدون دکوراسیون اختصاصی می تواند برای بیماران بسیار خسته کننده بوده و تجربه ناخوشایندی را برای آنان رقم بزند که ممکن است از حضور مجدد آن ها در مطب جلوگیری نماید. در نتیجه اهمیت دادن به دکوراسیون داخلی مطب پزشکی علاوه بر اینکه نشان دهنده اهمیت دادن شما به بیماران خود است بر جذب و افزایش تعداد بیماران شما نیز می تواند اثرگذار باشد. حال که متوجه شدید که میبایست طراحی مطب پزشکی خود را جدی بگیرید ما به شما شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی ایهام دیزاین را معرفی می کنیم تا بتوانید بدون دغدغه از متخصصین ماهر و با تجربه این مجموعه کمک گرفته و بهترین ها را برای خود و بیمارانتان اجرایی نمایید. با توجه به آن که این مجموعه به صورت تخصصی و متمرکز تنها بر روی طراحی مطب دندانپزشکی و چشم پزشکی فعالیت می نماید شما می توانید با خیالی آسوده از آن ها خدمات موردنیاز خود را دریافت نمایید.

نتیجه گیری

در این مقاله آموختیم که توجه به طراحی و دکوراسیون داخلی مطب های پزشکی چقدر اهمیت داشته و تک تک جزئیات همچون نور، رنگ و… چقدر در گرفتن یک نتیجه مطلوب می توانند اثر گذار باشند. و در نتیجه تنها راه رسیدن به یک مطب پزشکی با دکوراسیون فوق العاده کمک گرفتن از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *