راهنمای خرید لوستر مناسب دندانپزشکی

مقدمه

انتخاب و خرید لوستر بحث مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی است. خرید آن یکی از سخت ترین انتخاب هاست . به خصوص اینکه در بازار تنوع لوستر خیلی بالا هست انتخاب آن ر سخت تر کرده . اما به هر حال برای خرید باید به یک سری نکات توجه کرد. انتخاب لوستر برای مطب دندانپزشکی کار مشکل تری به نسبت انتخاب لوستر برای اتاق خوب و خانه و … است . طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی اصفهان بسیار سخت و هزینه بر هست پس قبل از خرید حتما از شرکت متخصص در این زمینه کمک بگیرید. تا مجبور به هزینه چند برابر و خرید های بی استفاده نشوید. به طور کلی دکوراسیون مطب مهم است پس در همه ی موارد باید دقت کنید . ما در این مقاله قصد داریم به شما در ارتباط با خرید لوستر مناسب کمک کنیم. برای داشتن یک مطب خوب با ما همراه باشید.

نورپردازی سالن انتظار مطب دندانپزشکی

یکی از قسمت های مهم در مطب سالن انتظار است. در این قسمت بیماران وقت زیادی را میگذرانند و به همه ی قسمتها دقت میکنند. نوپردازی در این قسمت باید خیلی خوب باشد یعنی نور باید آرامش دهنده باشد نه اونقدر زیاد و اذیت کننده. نور لوستر باید به گونه ای باشد که تمیزی مطب را نشان دهد . در ارتباط با تمیزی و چیدمان دکوراسیون سالن انتظار مطب پزشکی مقاله تخصصی ارائه شده که میتوانید مطالعه کنید.

بررسی انواع لوسترهای مناسب دندانپزشکی

لوسترها انواع مختلفی دارند که هر کدام از لحاظ نور ، سبک ، مصرف انرژی ، قیمت و… متفاوت هستند اما اینکه کدام لوستر مناسب دندانپزشکی است باید از زوایای مختلف بررسی شود. در ادامه تعدادی از لوسترها را از نظر ایمپنکه مناسب هستند یا نه بررسی میکنیم.

لوستر سقفی: این لوستر های ساده و بدون آویز کاملا به سقف میچسبند و گزینه ی مناسبی برای مطب دندانپزشکی هستند . این نوع لوستر را باید با سبک دکوراسیون مطب هماهنگ کرد. این را در نظر داشته باشید که این نوع لوسترها در کنار نور زیادی که دارند مصرف انرژی پایینی دارند.

لوستر کریستالی : این لوستر های آویزدار و کریستالی معمولا شلوغ و تزئینی هستند شاید نور زیادی داشته باشند اما مناسب محیط پزشکی نیستند و معمولا برای منازل مسکونی استفاده میشود. مطب پزشکی باید لوستری ساده اما پر نور و متناسب با دکوراسیون مطب باشد.

لوستر چوبی : این نوع لوستر ها مدرن و شیک هستند اما برای هر مکانی مناسب نیستند اگر میخواهید این نوع لوستر را برای مطب انتخاب کنید حتما باید با مبلمان و سایر وسایل مطب ست شود اگر مطابقتی با سایر وسایل نداشته باشد نمیتواند زیبایی خود را نشان دهد.

لوستر متناسب با طراحی دکور مطب

قبل از خرید لوستر ابتدا دقت کنید طراحی و دیگر وسایل و مبلمان مطب به چه نوع سبکی خریداری و چیدمان شده است . مثلا اگر سبکی مدرن دارد از لوسترهای مدرن استفاده کنید اگر سبک کلاسیک دارد از لوسترای کلاسیک استفاده کنید. دقت کنید اگر مطب شلوغ و وسایل رنگ دار و … هست از لوسترهای ساده تر استفاده کنید. به طور کلی میتوانید از مشاوره های رایگان ما بهره ببرید.

نتیجه

در نهایت انتخاب لوستر برای مطب دندانپزشکی باید به شرایط مطب ، سبک چیدمان و نور مطب را در نظر گرفت. گاهی نور طبیعی مطب آنقدر زیاد است که نیاز به نور مصنوعی لوستر نیست و فقط باید جنبه ی تزئینی داشت. گاهی نورپردازی با کناف انجام شده و لوستر را باید مطابق با طراحی کناف انتخاب کرد. به طور کلی بهتر است کل طراحی مطب پزشکی در تهران را به متخصص بسپارید . شرکت ایهام دیزاین با استفاده از مدرن ترین تحهیزات و تجربه بالا در این زمینه خاص ترین مطب دندانپزشکی و چشم پزشکی را به شما تحویل میدهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *